ტრენინგები მასწავლებელთვის


2014 წლის 15,16 მარტს ჩატარდა ტრენინგები დილიკაურსა და წყალტუბოში.(IIმოდულიმე-7 კარი)
ტრენინგის მიზანი იყო:
·                     მართული კითხვის მომზადებისა და ჩტარებისთვის საჭირო თეორიულ დაპრაქტიკულ ასპექტებზე დაკვირვება;

• kiTxvis swavlebis samkomponentian konceptualur CarCos (mTel klasTan muSaoba, diferencirebul jgufebTan muSaoba da moswavlis da­moukidebeli muSaoba) da misi realizebis gzebშესწავლა;
• diferencirebuli swavlebisaTvis saWiro resursebis (dava­lebis baraTebisa da sakiTxavi teqstebis) momzadeba da gamoyenebis xerxebsათვისება.













მე-2 მოდული, მე-8 კარი-წერის სწავლება

2014 წლის 29, 30 მარტს ჩატარდა G-PriEd-ის შემაჯამებელი ტრენინგები წაყალტუბოსა და დილიკაურში.

ტრენინგის მიზანი იყო:
  • წერის სწავლების ეფექტური მიდგომებისა და მეთოდების დაუფლება;
  • განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკული ხერხების დაუფლება  და მშობლების ჩართვა განმავითარებელ შეფასებაში;
  • ტრენინგპროგრამის ეფექტურობისა და საკუთარი მიღწევების შეფასება პროფესიული განვითარების გზაზე.



ტრენინგზე მასწავლებლების მიერ დამზადებული წიგნები:



მე-2 მოდული
მეოთხე კარი-დიაგნოსტიკური ტესტები
2015 წლის 4,5 ოქტომბერს ჩატარდა G-PriEd-ის ტრენინგები V-VI კლასის მასწავლებლებისთვის ქუთაისსა და დილიკაურში.

ტრენინგის მიზანი იყო:
კითხვის უნარის დიაგნოსტიკური შეფასების ფორმებისა და ინსტრუმენტების ათვისება.
 





მეხუთე კარი-დიფერენცირებული სწავლება
25-26 ოქტომბერს გაიმართა ტრენინგები V-VI კლასის მასწავლებლებისთვის ქუთაისსა და დილიკაურში.
მეორე მოდულის მეორე დღის მისაღწევი შედეგები:
  • გაიღრმავებენ ცოდნას სწავლის შფასების ძირითადი ტიპებისა და ინსტრუმენტების შესახებ;
  • დაეუფლებიან კითხვის დიფერენცირებულად სწავლების პრაქტიკულ მეთოდებს;
  • გააცნობიერებენ კითხვის დიფერენცირებულად სწავლების ძირითდ პრინციპებს.






Комментариев нет:

Отправить комментарий