მე-7 კარი-დიფერენცირებული სწავლება
მართული კითხვა
2014 წლის 15,16 მარტს ჩატარდა ტრენინგები დილიკაურსა და წყალტუბოში.(IIმოდული, მე-7 კარი)
ტრენინგის მიზანი იყო:
· მართული კითხვის მომზადებისა და ჩტარებისთვის საჭირო თეორიულ დაპრაქტიკულ ასპექტებზე დაკვირვება;
• kiTxvis swavlebis samkomponentian konceptualur CarCos (mTel klasTan muSaoba, diferencirebul jgufebTan muSaoba da moswavlis damoukidebeli muSaoba) da misi realizebis gzebიs შესწავლა;
• diferencirebuli swavlebisaTvis saWiro resursebis (davalebis baraTebisa da sakiTxavi teqstebis) momzadeba da gamoyenebis xerxebიsათვისება.
მე-2 მოდული, მე-8 კარი-წერის სწავლება
2014 წლის 29, 30 მარტს ჩატარდა G-PriEd-ის შემაჯამებელი ტრენინგები წაყალტუბოსა და დილიკაურში.
ტრენინგის მიზანი იყო:
- წერის სწავლების ეფექტური მიდგომებისა და მეთოდების დაუფლება;
- განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკული ხერხების დაუფლება და მშობლების ჩართვა განმავითარებელ შეფასებაში;
- ტრენინგპროგრამის ეფექტურობისა და საკუთარი მიღწევების შეფასება პროფესიული განვითარების გზაზე.
ტრენინგზე მასწავლებლების მიერ დამზადებული წიგნები:
მე-2 მოდული
მეოთხე კარი-დიაგნოსტიკური ტესტები
2015 წლის 4,5 ოქტომბერს ჩატარდა G-PriEd-ის ტრენინგები V-VI კლასის მასწავლებლებისთვის ქუთაისსა და დილიკაურში.
ტრენინგის მიზანი იყო:
კითხვის უნარის დიაგნოსტიკური შეფასების ფორმებისა და ინსტრუმენტების ათვისება.
მეხუთე კარი-დიფერენცირებული სწავლება
მეორე მოდულის მეორე დღის მისაღწევი შედეგები:
- გაიღრმავებენ ცოდნას სწავლის შფასების ძირითადი ტიპებისა და ინსტრუმენტების შესახებ;
- დაეუფლებიან კითხვის დიფერენცირებულად სწავლების პრაქტიკულ მეთოდებს;
- გააცნობიერებენ კითხვის დიფერენცირებულად სწავლების ძირითდ პრინციპებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий